Krówki dźwignią handlu – czy to prawda?

Krówki dźwignią handlu – czy to prawda?

Firmy, z którymi spotykamy się codziennie robiąc zakupy, przechadzając się po mieście czy surfując w internecie, mają wiele pomysłów, aby przekonać potencjalnego klienta do zakupu produktu lub usługi, ale także do tego by zbliżyć go do siebie.

Zaufanie jest najważniejszym przystankiem na granicy klient – marka, dlatego tak wiele z nich próbuje zbliżyć się do klienta rozdając prezenty czy skromne podarunki. Świetnym pomysłem na pewno są długopisy, notesy czy też wizytówki, ale najlepszym – co nikogo dziwić nie powinno – są krówki reklamowe. Nie oszukujmy się – „przez żołądek do serca” nie wzięło się znikąd. Wszyscy kochamy dobrze zjeść.

Nie mówimy tu o kolacji w restauracji, ale o zwykłej przekąsce, która może poprawić humor w poniedziałkowy, jesienny poranek. Czasem wystarczy mały gest, aby zatrzymać klienta na dłużej i bez wątpienia krówki z logo są jednym z nich. Smaczne i ciągnące się z nazwą naszej firmy na opakowaniu na długo będą przypominać o udanym pierwszym wrażeniu. To świetny sposób na dobre wspomnienia i powrót w to samo miejsce nie z powodu samego faktu otrzymania cukierków, ale ciepłego myślenia o kliencie i przywitania go jak gościa w swoim własnym domu – posiłkiem i upominkiem.

Mimo, że nie do końca pełnowartościowy to na pewno można go zaliczyć do udanych. Krówki z mleczne-krowki.pl są świetną alternatywą dla rozdawanych wszędzie ulotek, po sekundzie wywalanych do kosza czy gazetek rzuconych w kąt zaraz po przyjściu do domu czy pracy. Dobrej jakości produkty będą przypominać o podejściu, jakie firma reprezentuje, ale także o kliencie, który dla tej firmy jest najważniejszy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top