Opinie na temat restauracji są podzielone

Opinie na temat restauracji są podzielone

Ile to razy ludzie mają sytuacje gdzie nie są zadowoleni z wizyty w restauracji. A to restauracja z ogrodem nie miała parasoli, a to trzeba były długo czekać za podaniem samej karty. Przyczyn niezadowolenia może być naprawdę tyle co samych restauracji. Wybierając się na posiłek do miejsca, którego nie znamy warto najpierw sprawdzić i zweryfikować kilka informacji w sieci.

Można wpisać „restauracje w Krakowie”, czy nawet „restauracja z ogrodem Kraków” za pomocą Google. Pokarze nam się mnóstwo propozycji z lokalizacjami na mapie oraz ocenami. Oczywiście na pierwszy ogień idą restauracje z największa ilością ocen. Przy czym nie skupiamy się tutaj na lokalach z ogromną ilością not poniżej czterech gwiazdek. Takie restauracje najprawdopodobniej cechują się opieszałą obsługą, wysokimi cenami lub niezadowalającą oprawą miejsca czy potraw. Jeśli już grono potencjalnych restauracji zostało zawężone wówczas warto sprawdzić czy lokal posiada własną stronę Internetową lub przynajmniej profil na Facebooku.

Jeśli nie posiada żadnej z tych opcji to lepiej odsunąć takie miejsce na dalszy plan. Najlepszą opcją jest oddzielna strona w sieci, na której można sprawdzić menu oraz ceny. Dzięki temu możemy porównać restaurację na tle innym pod względem oferty. Oczywiście strona na Facebooku jest również atutem, ponieważ dzięki niej możemy zobaczyć, że profil posiada fanów i pozytywne oceny. To sprawia, że możemy taką lokalizację traktować całkiem poważnie. Nie będzie jednak zbytnią nadgorliwością jeśli przeczytamy kilka opinii z Google.

Nie warto się tutaj przejmować pojedynczymi, negatywnymi opiniami, Gorszy dzień może przecież zdarzyć się każdemu, Ponadto uzyskanie stu procent zadowolonych klientów to osiągnięcie graniczące z cudem i mogące budzić pewien niepokój. Nie da się bowiem zadowolić każdego. Ludzie mają różne gusta a o nich jak wiadomo się nie dyskutuje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top