Google AdWords – plusy i minusy

Google AdWords – plusy i minusy

Na pewno każda osoba, która na co dzień korzysta z internetu i lubi od czasu do czasu poczytać jakieś blogi, ma świadomość czym jest Google AdWords i do czego służy, a może przede wszystkim, jakie daje zyski. Wszystkich zawsze najbardziej interesują zyski choć należy pamiętać także o jakiś drobnych minusach każdej opcji.

Google AdWords to usługa, która pozwala zarabiać na tworzeniu w przestrzeni internetowej własnych blogów czy stron internetowych poświęconych jakieś konkretnej tematyce. Dzięki temu blogerzy mogą zarabiać w nienachalny sposób.

Kampania AdWords (więcej znajdziesz na: euro-seo.pl/adwords) polega na tym, że po zalogowaniu do usługi AdWords i sprawdzeniu czy nasz blog spełnia określone wymogi czyli czas istnienia bloga, liczba odwiedzin i tak dalej, można w niej wybierać interesujące nas reklamy. Możemy zdecydować, która reklama pasuje do profilu naszego bloga czy strony internetowej i po prostu ją na nią dodać. Zliczone zostaną kliknięcia w odnośnik i to ile osób kupiło coś reklamowanego z naszego polecenia. Za każdą taką osobę, system Google AdWords wypłaca nam kilkanaście groszy. Oczywiście wydaje się to bardzo niewiele, ale zakładając, że nasz blog ma tysiące czytelników i chociaż co któraś osoba kliknie w odnośnik, okazuje się, że nasze zarobki mogą być już całkiem spore, a przede wszystkim łatwe, bo my poza dobraniem odpowiedniej reklamy, tak naprawdę nie robimy zupełnie nic.

Tak jak zwykle po prostu piszemy posty na blogu i dbamy o to, aby odwiedzało nas jak najwięcej osób, ale jednocześnie nie skupiamy się w ogóle na kampaniach AdWords i na tym co się z nimi dzieje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top